NOWE ZASADY NABORU WNIOSKÓW DO PROGRAMU „DOBRY START” NA ROK SZKOLNY 2021/2022.

Od 1 lipca 2021 r. wnioski o świadczenie „Dobry Start” będzie przyjmował i rozpatrywał Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Składanie wniosków odbywać się będzie tylko w formie elektronicznej, a wypłata świadczenia nastąpi w formie bezgotówkowej na wskazany przez wnioskodawcę numer rachunku bankowego. Nie będzie możliwości otrzymania świadczenia w formie gotówkowej i przekazem pocztowym.

Jak składać wniosek od 1 lipca?

Wszyscy rodzice od 1 lipca mogą, tak jak w ubiegłych latach, składać wnioski online: 

  • przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia

  • przez bankowość elektroniczną

  • przez portal PUE ZUS.

 

Wnioski należy składać do 30 listopada.

WAŻNE: zmiana przepisów regulujących szczegółowe warunki realizacji programu oznacza, że wnioski o ustalenie prawa do świadczenia dobry start z tytułu rozpoczęcia roku szkolnego 2021/2022 nie będą przyjmowane i rozpatrywane w Miejsko- Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Gniewkowie.

Wszelkie pytania dotyczące zasad przyznawania świadczenia oraz składania wniosków należy kierować do ZUS.

M-GOPS w Gniewkowie

Aleksandra Marczak

Zwiększ rozmiar
Wysoki kontrast